Concurs – post contractual vacant de administrator financiar / economist pe perioadă nedeterminată

Institutul de Studii Avansate pentru Cultura şi Civilizaţia Levantului în temeiul HG nr. 286 / 2011 scoate la concurs 1 post contractual vacant de administrator financiar / economist pe perioadă nedeterminată.

Concursul se va desfăşura la sediul din Bucureşti, Bd. M. Constantin Prezan nr. 2A, sector 1 şi va consta într-o probă scrisă şi interviu.

 

Condiţii specifice de ocupare a postului:

- studii superioare economice;
- vechime în specialitatea postului minimum 3 ani;

- cunoştinţe operare calculator;

- Perioadă de probă de 90 zile calendaristice.

 

Condiţii generale de ocupare  a postului:

  • Are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România,
  • Cunoaşte limba română, scris şi vorbit,
  • Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale,
  • Are capacitate deplină de exerciţiu,
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliebrate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,
  • Îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs,
  • Nu a fost condamnată definitiv pentru săvîrşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvîrşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae,
  8. formular de înscriere, cu precizarea limbilor străine pentru care optează a fi examinat, dupa caz.

click aici pentru Procedura operațională privind recrutarea resurselor umane

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Anunțul de concurs este disponibil online accesând adresa www.institutlevant.ro, secțiunea Cariere.

Calendarul desfăşurării concursului:

 

03.01.2018-16.01.2018Dosarele de concurs se depun la sediul din Bd. M. Constantin Prezan nr. 2A
18.01.2018-19.01.2018Selecţia dosarelor
22.01.2018Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor la selecţia dosarelor
23.01.2018Proba scrisă
25.01.2018Anunţarea rezultatelor, depunerea contestaţiilor
26.01.2018Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea acestora
26.01.2018Interviu
29.01.2018Anunţarea rezultatelor, depunerea contestaţiilor
30.01.2018-31.01.2018Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor finale

Relaţii la telefon 0745.12.42.02, office@institutlevant.ro, persoana de contact doamna Liliana Voicu.

 

Bibliografie

Legea contabilității nr. 82/1991, actualizată;
Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
Codul de procedură fiscală din 2015, cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice cu modificările și completările ulterioare;

Decret nr. 209  din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa;

OUG nr. 119/1999 republicată privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;

OMFP  Nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;

OMFP  nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare;

OMFP nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
OMFP nr. 2021 din 17 decembrie 2013pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările și completările ulterioare;

OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;

HG nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările și completările ulterioare;

HG nr. 1860/2006 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului, cu modificările și completările ulterioare.

Ordin Nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug, cu completările şi modificările ulterioare.

Nu există comentarii.

Adaugă un comentariu